S2, E10: După ce Kenny și Brett devin oficial un cuplu, Kenny începe să planifice cum să le dea vestea părinților săi. Între timp, Jimmy îi surprinde pe toți când obține un scor mare la examenul de admitere la facultate, ceea ce o obligă pe Eileen să-și respecte partea ei de înțelegere și să meargă cu Jimmy pentru a cumpăra o mașină.