The Return of the Formica King
S7, E20: Business rival and nemesis "Formica" Mike attempts to make an offer Murray can't refuse by buying Ottoman Empire. Meanwhile, Adam offers Ms. Cinoman his and Erica's original show when William Penn cannot secure the rights to a well-known spring musical to stage.