Zorro: The Chronicles The Return
S1, E1: After five years in Spain, Diego de la Vega sails home to his beloved California. Everything has changed. The citizens of Los Angeles are now under the thumb of the cruel Captain Monasterio. But Zorro, the mysterious masked avenger shows up.