Going Fur Gold The Right Fluff
S1, E6: Award-winning cat moms Carol Jaquez, Dodie Johnson, and Rosemary Cruz hightail it to Washington, where their fabulous felines have a final chance to flourish at the last show of the season, while rabbit and guinea pig competitors, Allen Mesick and Susan Jones, hope their pint-sized pals are named best of the best when Nevada’s colossal West Coast Classic competition comes to a close.