The Ring
S1, E5: As Beverly (Wendi McLendon-Covey) discovers that her engagement ring is the same one Murray (Jeff Garlin) gave to his ex-fiancée, Adam (Sean Giambrone) looks to a romantic comedy for inspiration as he tries to woo his pretty neighbor.