The Road to Hell
S6, E14: Danny must determine who murdered a man when multiple women who worked for him all take credit for it. Also, Frank disagrees with his priest about how to handle a local boy who has been stealing money from the church, and Nicky is arrested with a group of friends when the police find drugs in her car.