Mundo Gustavo The road to recovery
S1, E6: When a shoulder injury almost derailed Gustavo Ribeiro’s most important season, he visits the state-of-the-art-facilities at Red Bull’s Athlete Performance Centre in Salzburg to recover before Tokyo.