The Runaways
S5, E21: Prominent British businessman Richard Branson visits Baywatch to perform several risky stunts, putting the lifeguards on high alert in case anything goes wrong. Meanwhile Mitch has to save one of Kaye's employees whose violent husband has come looking for her.