Nyan Koi! The Scruffy Cat & the Cursed High Schooler
S1, E1: Jyunpei Kousaka is fatally allergic to cats, yet lives in a world that worships and adores them; he finds himself spellbound to a curse, allowing him to communicate with felines, whether he likes it or not.