Popeye and Son The Sea Monster/Poopdeck Pappy and the Family Tree
S1, E2: Seeing a chance to make a fortune, Bluto and Tank go after Polly's unlikely new friend, a sea monster; Poopdeck Pappy's family stories embarass Junior in front of his classmates.