The Search Continues
S1, E3: The FBI grills the brother of Crystal's boyfriend, Nick Houck, a Bardstown police officer; Stephanie and Dwayne follow a search of a lake where cadaver dogs pick up a scent; exploring the scene of a deadly ambush on the Bluegrass Parkway.