Mysteries of Modern Physics: Time The Second Law of Thermodynamics
S1, E5: The history of the second law of thermodynamics; it is considered by many physicists to be the one law of physics most likely to survive unaltered for the next thousand years; entropy is the degree of disorder in a closed system.