The Secret Life of Marilyn Monroe
S1, E1: Norma Jeane Mortenson battles a lonely existence with an absent mother; Norma Jeane blossoms into an ambitious woman and reinvents herself; Marilyn tries to control her inner demons and the onslaught of mental illness inherited from her mother.