The Shakedown
S4, E12: After a tragic earthquake hits Scotland, Mary must face John Knox (Jonathan Goad) amidst claims that she isn't coming to the aid of her people. Elizabeth takes drastic measures after she is discovered with Gideon, while Charles makes a decision that backfires.