Shark Academy The Sharp End of a Bull Shark
S1, E3: During week three, it's time for the recruits to prove that they can work hands-on with one of the most aggressive sharks in the world, the bull shark; Riley calls out Ryan, whose confidence doesn't quite match his performance.