Scam Goddess The Sideline Scammer
S1, E2: Scam Goddess Laci Mosley journeys to Miami to unravel a con targeting big names in sports. Financial advisor Peggy Fulford promised athletes like Dennis Rodman generational wealth but drained their accounts to fund her lavish lifestyle.