Paranormal Lockdown UK The Skegness Hell House
S1, E5: A family plagued by decades of hauntings calls upon Paranormal Investigators, Nick Groff and Katrina Weid for help. But, over the course of their 72-hour investigation, they find the sinister haunting may have an unexpected origin.