The Star Ranking System Sure Can Be Severe
S1, E5: Mikan is an official Alice Academy student at last! Now she has to be judged under the Star Ranking System, Alice Academy's student evaluation system. The way students are treated differs drastically depending on their rank. What will Mikan's fate be?