The Tale of the Book of Secrets
S4, E12: Roman's clues lead to a billionaire hypochondriac with stem cells that could cure Jane, who is now on her deathbed; Patterson and Rich offer to trade the Book of Secrets for the stem cells -- but first they'll have to get it.