The Talking Machine
S2, E13: Nellie and Laura both begin clamoring for the affections of a boy at school. Angered when Jason indicates a preference for Laura over her, Nellie attempts to sabotage their relationship by using her brand-new talking machine as a malicious tool for blackmail.