Dynasty The Trial
S5, E5: Blake visits Dominique at La Mirage to discuss her recent revelation. She tells Blake that her mother was a long-time mistress of his father and has evidence to prove it. At Alexis' trial, a neighbor offers powerful evidence that incriminates Alexis.