The Two Christinas
S1, E1: Christina Whittaker, twenty-one, vanishes without a trace, but her mother Cindy refuses to give up hope; filmmaker Christina Fontana pledges to find the truth about their missing daughter, but as she digs deeper, it's clear nothing is as it seems.