The Apothecary Diaries The Unsettling Matter of the Spirit
S1, E3: Tasked with investigating a ghostly woman dancing nightly on the palace walls, Maomao finds a sleepwalking Concubine Fuyou; but with no medicinal cure for sleepwalking, she's forced to dig deeper to find the real reason behind Fuyou's affliction.