The Untitled Rachel Berry Project
S5, E20: Rachel meets a famous television writer, whose eccentric personality catches Rachel off guard. Meanwhile, Sam and Mercedes deal with the pressure of commitment as their careers take off, and the time has finally come for Blaine’s big showcase with June Dolloway at NYADA. Musical performances include "Shakin' My Head", "All Of Me", "Girls On Film", "Glitter In The Air", "No Time At All ", "American Boy", and "Pompeii'.