Tom & Jerry Kids The Vermin; Aerobic Droopy; Mouse Scouts
S1, E105: Jerry keeps Tom awake playing the guitar; McWolf steals a customer from Droopy's gym; Tom hampers Jerry's excursion with the Mouse Scouts.