The Vet Mobile
S1, E3: Dr. Ross buys a mobile unit for community outreach and Dr. Blue enlists his brother to help deck it out. Back at the clinic, Dr. Ross examines an iguana for an abscess and Dr. Lavigne helps a paraplegic dachshund get a new set of wheels.