Ancient Aliens The Visitors
S1, E2: Investigating possible historic evidence and beliefs around the globe in search of signs that aliens visited ancient Earth; Hopi and Zuni Indians celebrate Kachina sky gods; the Chinese legend of Huangdi arriving on Earth on a flying dragon.