The West Wing The Warfare of Genghis Khan
S5, E13: An unknown nation detonates a nuclear device over the Indian Ocean; Josh reconsiders the merit of space exploration; a talk-show host maligns C.J.; Will insinuates to the vice president that he is thought of as a buffoon.