Dear My Friends The Way You Can Return, The Way You Can't Return
S1, E6: Jung-ah is shocked when she finds out that Soon-young has been hiding the fact that her husband was abusing her; when Suk-gyun, Soon-young's father comes home, Jung-ah throws a punch at Suk-gyun and pictures of Soon-young on his face.