The White Cat of Noihara
S1, E4: Himari brings Yuuto back to his childhood home in Noihara, but he receives a not-so-warm welcome from the current caretaker. While Himari tries to jog Yuuto’s memories, a pair of demons attack! Can Yuuto keep the peace, or is fighting the only solution?