The White Swan Lives!
S1, E3: Monica comes face-to-face with her past when the contestants head to Chicago to watch a performance of “Swan Lake,” performed by her old ballet company. Meanwhile, Nick digs deeper into Justin’s family issues and makes a bold move for the sake of the show. Then, tensions continue to grow between Gabby and Brittney, and Paula leans on Mike when she starts to feel vulnerable.