The Wolf-Shaped Bullet
S3, E8: A uniformed Herrick slaughters Mitchell's police captors before putting him into a cage and bringing in George, who Herrick hopes will kill Mitchell after being told that Nina has been attacked. However, they are saved by the arrival of Tom, who escapes with George as Mitchell kills off Herrick for good. Meanwhile, Annie is lured into purgatory by Lia.