The Blue Wolves of Mibu The Wolves of Mibu and a Boy
S1, E1: Nio and his sister meet a pair of charming swordsmen in their grandmother's Kyoto eatery; despite unsavory rumors, the children befriend the ronin from the east; seeing how these wolves of Mibu change their destinies.