The Yoda Chronicles, The Menace of the Sith
S1, E4: Count Dooku uses his new and improved Clone-a-Matic to create an army of Jek clones, but the original Jek-14 wants no part of the sinister scheme. Now, with the help of some old friends and two familiar Droids, substitute teacher Anakin Skywalker must lead Yoda’s Padawan class to victory!