The Yoda Chronicles, The Phantom Clone
S1, E3: The action-packed adventure begins when Darth Sidious unveils his plan to create a new super-weapon, an enhanced Sith clone named Jek-14, to help him defeat the Republic once and for all. It’s up to Jedi Master Yoda and his young Padawan students to work together and save the galaxy!