There in the Disappearing Light
S5, E10: Klaus (Joseph Morgan) helps Hope (Danielle Rose Russell) cope with her pain in an unconventional way. A figure from Elijah’s (Daniel Gillies) past comes back seeking help. Elsewhere, Marcel (Charles Michael Davis) takes on the nightwalkers, while Vincent (Yusuf Gatewood) deals with the fallout of a fateful decision.