There's No Place Like Home Part 1
S5, E5: Caroline talks to Mary and Mary convinces Charles that he should not have to stay in Winoka if he is unhappy. So, the Ingalls decide they are going back to Walnut Grove. They invite Albert to go back with them. The children at the blind school give them a horseshoe to hang over their door and sing them home with the song about a horseshoe over the door. The Garveys and the Olsens go home, too.