Thin Ice
S4, E19: Elizabeth is attending a summit in Montreal to resolve territorial claims of the North Pole when an activist group detonates a bomb and she can't locate Jason and Piper. Also, things take a turn for the worse when Elizabeth learns that Russia was involved in the bombing, and Henry helps one of his students work through a difficult decision.