Baywatch Thin or Die
S2, E8: Eddie goes on a blind date with Nicole, who turn out to be morbidly overweight, which leads to complications and an unlikely new friendship between Shauni and Nicole. But Nicole's diet pills prove life threatening... Meanwhile, Mitch’s life is comically disrupted by a stray dog he rescues from the ocean after its owner is kidnapped.