Things get epic at Hixpania
S1, E6: Manuel 'Mani' Lettenbichler, along with Paul and Lisa Bolton, return for another vlog edition. Mani is racing at the Hixpania Hard Enduro while Paul continues his rehabilitation from his knee injury.