This Is This Is Spinal Tap
S6, E20: The Dropouts are thrilled when they book a gig at a Flyers charity carnival, and Adam uses the opportunity to make his very first rockumentary. Since Barry doesn't want to miss out on the fun, he forces his way into the band, despite his sister's objections. Meanwhile, Beverly's concerns about Murray's health push him to the limit.