Thomas Middleditch Wears an Enigmatic Sweatshirt and Sweatpants With Pockets
S4, E18: Scott's secret identity is at risk when his friends win the "Comedy Bang! Bang! Interview a Fan" contest; Thomas Middleditch proves he's an expert at accent work; shaman Harmony Moongloss leads the group in a guided meditation.