Close To Jesus Thomas
S1, E1: Thomas is overwhelmed with anguish and sorrow as chaos surrounds the burial of his Messiah. With his faith shattered and challenged by a series of mysterious events, it is only until he is able to witness the prophesy with his own eyes that his faith can be restored and he can go forth and spread the word of Christ.