Beat Bobby Flay Time to Get Schooled
S8, E3: Baltimore restaurateur Cindy Wolf and Southern belle Stacie Vande Wetering aim to teach Bobby Flay a thing or two in the kitchen; chefs Anne Burrell and Curtis Stone cheer on the contestants.