Tips on How to Pass the Entrance Exam in Another World
S1, E1: Dennosuke Uchimura is an overlooked salaryman trying to climb the corporate ladder when he is unexpectedly summoned to interview in another world; can the Demon Overlord's hand picked candidate be hired as one of the four Elite Generals of his army?