Ayla & The Mirrors To 10K... and Beyond!
S1, E5: The day of The Mirrors' performance at the mall has arrived and, with all the preparations, they do not realize that Sami is increasingly nervous about his upcoming adoption; everything has to go perfect for them to enter the Move You.