To Live With Fear, Pt. 2
S3, E17: While Caroline stays with Mary, Charles sets out with Mr. Edwards to find work and send money back to the hospital. They eventually accept a mining job that involves building a tunnel for a railroad. Sick with fear over his daughter's illness, Charles disregards his own safety and faces serious danger.