To Run and Hide
S4, E7: After two miscarriages, Beth Novack is thrilled to be experiencing a healthy pregnancy, but when her husband takes a tumble from the roof, she becomes a widow within 24 hours. Devastated that he could not save his patient, Doc Baker decides to leave his practice and pursue a farming career, to the dismay of the townspeople.