The Grand Tour to
S1, E12: The hosts tour central Europe in a Jaguar F-Pace, a Bentley Bentayga and a Range Rover Autobiography; Jeremy laps the Eboladrome in a Lexus GS F; the guys examine the point of launch control; Tim Burton is invited to play Celebrity Brain Crash.