Smiley Face Killers: The Hunt for Justice Tommy Booth
S1, E5: A team of retired detectives investigate the 2008 death of a young man in a Philadelphia suburb who was found 14 days after he went missing in an area that had been searched; the team believes his death could be related to the Smiley Face Killers.